Tuesday, August 24, 2010

Presenting the sayangs

HAHAHA..blog ini dengan segala hormatnye memperkenalkan orang2 dibelakang tabir hidupku..bak kate orang kalo nak taw orang tu baik ke x, kene tengok latar blakang die dulu..so mari le kite berkenalan satu-persatu ye..


My daddy

     Ala..lupe plak..x de gambo daddy la..nak taw sebab pe??sebab daddy x suke amik gambo..hahaha..xpe2 kite cite je pasal daddy ok..daddy nie baek tapi garang..daddy nie marah jarang2..tapi bile sekali die marah, kecut perut wooo..pastu daddy nie suke main badminton..tapi skarang x dah..die kate sebab mate dah x power..bukan dah tue ye..hahahha..tapi sayang sangat dengan daddy..slalu kalo nk manje2, manje2 dengan daddy la..mintak ape aje mesti dapat..tapi mesti perform the best dulu la dalam study..kalo x, x dapat la..ade skali tu aku dapat pekse no 1..aku tuntut daddy beli beskal baru..nak yang mahal2 pulak tu..daddy beli petang tu jugakk wooo..hahahah..kan ayah kan??


My Mommy 

 


    Haaa..ni la my mommy..aku taw ape yang bermain2 dalam kepale korang tu skarang nie..mesti korang kate "xde ghope macam ko pun JiNX..hahahha..aku taw la mommy aku nie chanteq..aku ikut muke daddy aku la..ishh korang nie..hahahah..mommy aku nie pon baek gak..walaupon kadang-kadang garang..tapi aku x takot..hahahha..nak taw sebab pe??sebab aku taw mommy garang2 pon mommy sayang aku..huhuhu..mommy nie aku nie boleh kate orang yang paling rapat dengan aku..die la mommy, die la best friend aku..huhuhu..sume bende mesti aku cite kat mommy..even pasal boyfriend pon..time ade boyfriend le..kalo xde wat ape nak cite..hahaha..aku slalu gadoh dengan mommy..tapi gadoh2 pon aku sayang mommy..kan mama kan??saje gemor gadoh..dah lame x balik..skali-skale pe salahnye gadoh2 kan mama??

Angah 

 

   Ok..jangan tertipu dengan gabo nie..gambo die mase kecik2 dulu..hahaha..angah nie die jiwe sensitif sikit tapi sayang penyayang..tiap kali aku balik rumah, mesti die dah tunggu aku depan pintu..lepas tu die peluk aku..hahahha..pastu angah nie gile membace novel..same macam aku la..cume bezanye aku bace novel "omputeh", die pulak novel melayu..huhuhu..pastu angah nie minat sangat dengan subjek sejarah..entah ape yang best sangat entah la..die nie boleh jadi buku rujukan sejarah bergerak..hahaha..tapi aku memang kagum dengan die..rajin gile study..aku pon x rajin macam die..kalo dah study macam nie PMR x dapat straight A's jugakk aku x taw le..GO! GO! CHIAYOK ANGAH!!GAMBATEH!!hobi angah nie pulak main cucuk2 pinggang aku..kadang nak marah jugak..tapi dah tu care die nak bemanje dengan aku..aku bio kan je la..hahahah..kan angah kan??

Adik


 

  
   Firstly, aku nak minta korang jangan terpedaya dengan muke HENSEM + BAEK budak nie..hahahha..nak taw sebab ape??sebab dalam ramai2 adik2 aku, die nie yang paling kuat menyakat aku..tention je kadang2..tapi ok jugakk..kalo xde die mau mati kutu aku kat rumah..adik nie kalo sehari x nyakat aku mau demam seminngu wooo..dah jadi tabiat die..pantang nampak aku senyap je, die start la nyakat aku..kadang2 sampai menyebabkan aku kejar die satu rumah..hahahhaha..lepas tu mama n ayah aku pon  akan start ceramah "ko nie kak long name je dah beso..tapi perangai macam budak2"..huhuhu stended la tu..nak manje2 dengan adik jugakk..adik nie kelemahan die nak taw ape??hahahah..die x suke kene peluk...hahahha..kadang tu aku saje je peluk die..sampai la die marah aku..lepas tu aku lari la masuk bilik..yela budak dah remaja kan??x macho la kene peluk..kan adik kan??

Anis 

 

   Ok yang nie pulak adik bongsu aku..cantik kan??hahah..kakak die je x cantik macam die..hmmmm..adik aku nie unik cikit..muke sikit punye ayu kan??tapi brutal wa cakap sama luu..selambe je die boleh blasah abang2 die..huhu..slalunye kalo abang2 die buli aku, aku ngadu kat die la..die tunjuk je penumbuk die kat abang2 die..hahahha..dalam brutal2, die nie kuat bergaye korang taw x??pantang kluo je mesti nk macam2..haizz..boleh bankrap kalo layan die nie..tapi die nie manje sangat dengan aku..bile tido nak kene aku peluk die..tepuk bontot die..kalo x die merajuk..hahahha..xpe layan je la..adik pompuan sorang je ye x??kalo aku nak cite bende2 personal biasenye aku cite kat die la..tapi kene baek2 dengan die..kalo x pecah rahsie aku..hahaha..biasenye aku bawak die pegi tengok wayang as upah tutup mulut..kan ayish kan??

The TAIKO

 

   Haaa...si booollat nie pulak kucing kesayangan family aku..hahahah..name diberi Momokepot Bin Selamat, tapi name glamer Omo..aku pon dah lupe macam mane kiteorang boleh bagi name tu dekat die.. hahahha..kalo korang nak taw die nie TAIKO kawasan perumahan aku wooo..balik je darah sane, darah sini..samseng sungguh Omo nie..hahaha...begadoh je keje..awek banyak pulak tu..buruk sungguh perangai ko Omo..hahahha..tapi papepon, Omo nie le slau jd tempat aku lepas geram..hahaha..aku slalu cubit pipi die..tu la..sape suruh gemok sangat..makan je keje..ade skali tu ayah bawak Omo pegi klinik, doktor cakap beratnye..macam anjing..hahahha..dahsyat ko Omo..tunggu aku balik nanti..aku cubit2 lagi pipi bulat ko tu..hahha..


 


     Hahahahha..budak botak nie pulak aku  mase kecik2 dulu..hahahha..mesti korang x caye kan??sume orang cakap muke aku laen gile..hahahha..x caye sudah..x suruh pon caye..


Hmmm nie la orang2 dibelakang tabir hidup aku..kalo xde dieorang, aku x macam nie rasenye ari nie..huhu..so kalo sape2 berminat nak bekenalan dengan adik2 aku, sile isi borang ye..borang boleh didapati dari pejabat pos yang berdekatan..tapi sebelom tu kene beli no pin dulu dekat BSN..hahahha..sekian terima kasih..

p/s: aku memang manje lebih daripada adik2 aku..hahaha :)




No comments:

Post a Comment