Tuesday, August 24, 2010

GayFriends...

    This time nak cite pasal GayFriend pulak..GAY x bemakne kiteorang nie homoseksual ok..mak straight la nyah..hahaha..de orang bagitaw aku GAY tu maknenye HAPPY.. so GayFriend bermaksud HappyFriend..hahahah..ok la tu..dah2 jom berkenalan dengan crew2 GayFriend..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SRI NURUL HASNI BINTI USMAN a.k.a NURUL


       Ermmm, aku kenal die dari mase orentasi lagi..tapi mase tu x rapat lagi, kenal2 macam tu je..ye la mane x nye..sepanjang mase orentasi dulu die asyik tido je dalam ceramah..camne nak beramah mesra..huhuhu.. pastu kiteorang masuk 1 kuliah..hahahha..start dari situ la mule rapat..sampai la skarang..Nurul nie gile shopping..Ya ALLAH..kadang2 aku yang pening tengok die..sume bende kalo boleh die nak beli..hahaha..pastu die nie suke tengok orang hot2..pantang tengok pompuan hot or jejaka hot je, mesti die x lepas pandang..kalo orang x kenal die mesti ingat die nie pyshco..hahahaha..tapi die nie baek ati..slalu kalo aku de pape prob aku mintak pendapat die la..sebab antara kiteorang sume, die yang paling matang..nak taw satu bende x??Nurul nie gile Hindustan..kalo kat umah, tiap2 ari pasang lagu hinsdustan..sampai aku pon dah terikut2 skali..hahahah

AIMI ATHIRAH BINTI ABU BAKAR a.k.a AIMI

     Ok..aku kenal Aimi mase ujung trimester satu..mase baek2 je..kiteorang start rapat mase aku duk satu bilik dgn Jue..hahaha..pastu secare tibe2 kami terjadi rapat..Aimi nie sempoi je..senang kawan dengan die..die nie pon gile shopping jugakk..hohoho..lebih kurang je dengan Nurul..tapi rasenye Nurul lagi dahsyat kot..hahahah...kan Aimi kan??huhuhu..walaupon Aimi nie brutal, tapi ati die lembut woo..baik sangat..kalo susah slalu jugakk mintak tolong die..Aimi nie jenis x berkire sangat dengan orang..and bile berkawan die ikhlas..tu yang buat aku boleh kawan dengan die sampai skarang ni..huhuhu..die nie pon gile shopping jugakk..hohoho..lebih kurang je dengan Nurul..tapi rasenye Nurul lagi dahsyat kot..hahahah...kan Aimi kan??

NOOR JUNAINI BINTI MOHD JAFFAR a.k.a JUE
     Hahaha..bile nak cite pasal Jue nie aku nak gelak..nak taw sebab ape??sebab die nie blurr..haha..sangat blurr..tapi malas nak cite pasal ke"blurr"an die tu..nanti die marah aku..aku kenal Jue nie lpas aku kenal Aimi..dieorang nie bestfriend..hohoho..last skali dua2 jadi bestfriend aku..huhu..ermm..Jue nie simple je..sape yang x kenal die mesti ingat die nie pendiam..tapi hakikatnye, hanye kiteorang je yang taw..hahahha.."BAEK +PENDIAM" sangat la ko nie kan Jue..hahahha..kalo kat rumah aku nie die la teman gadoh aku, teman nyakat aku..slalu kalo aku boring, die la jadi mangse aku..hahaha..tapi kalo die boring, aku pulak la yang kene..de skali tu, aku baru lepas mandi nak siap2 g klas..Jue boleh ketuk pintu aku kuat2 pastu lari masuk bilik die..haizz..kalo die xde rase suni pulak rumah nie..hahahha..kan Jue kan??

NURLINA BINTI MT HATAR a.k.a LINA
     Lina nie member aku dari skola..aku kenal die mase form 4..kiteorang masuk kelas Pendidikan Islam same2..al-maklum la skolah aku dulu ramai chinese..so kelas PI kene gabung, tu pon ade 14 orang je x silap aku..Lina nie special..die bab ayat sastera or bunge2 nie mmg terror, bukan terrorist ok..mse skola dulu kalo pertandingan sajak memang die r yang conquer..korang x yah la bertanding kalo die dah register name..gerenti kalah..hahaha..pastu Lina nie dulu, satu team debate dengan aku..so x yah cakap la..bab bahase ni memang serah kt die la..kalo sape2 berminat nak menuntut ilmu dengan die boleh hubungi talian HOTLINE 1-300-13-1300 ye..

NUR FATIHAH BINTI MAJID a.k.a TEHA
      Teha nie boleh diklasifikasikan sebagai TWIN aku..tapi twin laen ghope ok..kiteorang minat bende yang same, karektor same, minat actor yang same, minat laki yang same (ermmm yang nie aku x sure..hahahha) n kongsi tarikh lahir lagi..hahahah..pendek cite memang identical la, juz rupe n lahir dari rahim yang laen je..hahaha..die nie memang best..aku kenal die mase form3..mase 1st day kat skola baru..hahaha..time rehat die tegur aku..ala2 macam mafia je mase tu..cuak gak..ye la tibe2 je die tahan aku..dah la pengawas.. ghope2nye die nak bekenalan daa..hahahha..mase form 4 die pindah masuk MRSM Terendak..sedih jugak mase tu..ilang dah bestfirend aku..tapi die x penah lupe aku..tiap kali cuti die contact la aku..ermmm, skarang nie die study kat UNIMAS..jauh gile..lame dah x jupe die..last skali jupe mase ghaye taun lepas..aku rindu ko Teha..

MOHD HAKIMI BIN YUSUF a.k.a QIMIE
      Abg macho nie pulak aku kenal die mase form 4..mase tu die baru pindah masuk skola aku..mule2 tengok die, rase die nie macam sombong gile..ye la susah sangat nak senyum..aku pikir die salut gigi die dengan emas mase tu..sebab tu susah sangat nak senyum..tapi bile dah lame2 kenal, die nie oke sangat sbenarnye..dulu mase kat skola, aku slalu gadoh dengan die..ade aje bende nak dibahaskan..pastu die nie bukannye reti nak mengalah..asyik nak menang je..hahaha..kiteorang jadi kamceng mase jadi wakil skolah untuk kursus PRS..lagi 1 aku suke dengar Qimie azan..best..dulu time amali aku dengan kawan2 aku slalu ngintai die azan..tapi die x taw..hahahha..Qimie nie kalo ayat pompuan power woo..sebab tu ramai yang sangkut kat die dulu..tapi die nie jual mahal sangat..skarang nie bile aku ade masalah ke, sedih gile ke, die la tempat aku ngadu..die slalu pesankt aku, jangan tinggal sembahyang..huhuhu..die slalu ingatkan aku supaya jangan lalai sangat dengan dunie..ingat mati..kan Qimie kan??

ABDUL HANNAN BIN HASHIM a.k,a HANNAN
        Ermmm..Hannan nie aku kenal die dari mase orentasi lagi..kenal2 memang terus rapat..nak taw sebab ape??sebab die nie extra peramah..aku pon dah lupe macam mane kiteorang boleh kawan..hahaha..maybe sebab dulu die menyerlah sangat kot..hahaha..hannan nie baek sangat..walaupon die ade kawan2 yang laen, die x penah lupe kat aku, Nurul , Jue & Aimi..die nie concern gile pasal kiteorang..die x malu nak ngaku kiteorang nie bestfriend die..hahaha..die nie dah jadi macam abang aku kat sini..slalu kalo de pape masalah mesti aku cari die..release cikit tention aku..nak taw pasal pe??sebab die suke melawak..kalo duduk dengan die memang pecah perut la..siap boleh golek2 keliling tasik lagi..ade je bende die nk bahan aku..kadang2 tu geram jugakk, tapi x sampai ati nak amik ati dengan die..sebab aku taw die xde niat pon nak sakitkan ati aku..mama aku pon suke Hannan..die kate Hannan nie pandai hormat orang tue..hahaha..tapi skarang nie kiteorang dah jarang jupe..die busy je..xpe, aku paham.. : (

NIK MUHAMAD QAYUM HAKIMI a.k.a QAYUM
       Adehh..panjang gile name..tu pon bukan name penoh tu..hahaha..aku lupe la macam mane aku kenal die nie..aku rase aku kenal ko sebab ko kawan dengan Aliff rasenye..pastu kite slalu ym..hahahah..jejaka gebu nie kalo korang nak taw, dalam hati ade taman woo..siap ropol2 lagi..hahaha..die nie suke sangat bahan aku..kalo xde keje ke boring ke..aku la jadi mangsa die..tapi die baek hati..slalu kalo aku tention ke aku cite kat die la..pastu die akan bagi suggestion ape yang aku patot wat..walaupon kadang2 idea die kurang bernas, tapi aku hargai sangat..sebab die sudi gak layan aku, walaupon aku taw kadang2 die dengar juz untuk isi mase lapang die je..huhuhu..susah senang aku kat sini banyak aku kongsi dengan die..die nie lebih kurang dengan Hannan jugakk..kalo aku sedih, die dengan Hannan la yang ceriakan aku..die nia la jugakk yang sebok suruh aku publish blog aku nie..hohoho..nah!! post nie special untuk ko..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie la die GayFriends aku..dieorang nie antara orang yang penting dalam idup aku selain family aku..kalo ilang satu Gayfriend aku nie mesti aku seidh gile..bia la orang kate patah tumbuh, ilang berganti, tapi bagi aku korang nie dah xde gantinye..satu seumo idup..aku bertuah sangat sebab Allah dah kurniakan korang kepada aku..thanx sebab sudi jadi GayFriend aku..sayang korang..XOXO


No comments:

Post a Comment